kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

It sucks big time!

Nu har jag iaf lämnat ifrån mig datorn och jag hoppas för allt i världen att han får ordning på den, för jag vet inte hur mycket mer jag klarar utan den. Det är sjukt jobbigt ni anar inte, helt ärligt!
Visst har jag börjat vänja mig vid att blogga med iPhonen men det är inte samma sak! Saknar min dator...

Iaf, har skrivit klart två av fyra arbeten som ska in nästa vecka :) ska börja på den tredje nu :) det enda positiva med att jag inte har min dator, haha! Det går undan! :)

Ska sätta lite fart här, ska hinna laga mat och så med :)
Hur har er dag varit? :)


Comments
Johanna säger:

Hoppas datorn blir bra igen :)



ja det är nackdelen med plugga man är aldrig ledigt, alltid något och göra.... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Anonym säger:

Bra jobbat Mickan :) hoppas datorn går o fixa :))

Skriven: -

Ulle säger:

Glömde ju skriva namn i kommentaren:) // ulle

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback