kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm so happy!

Det är med stor glädje jag säger detta! :D
En av mina favorit novellbloggar är igång igen, efter en alldeles för lång paus.
Jag har längtat efter detta ögonblick! :D
Jag har inte följt den sen den startade, men jag hittade den av en ren slump, började läsa och var fast!
HITRISA (He Is The Reason I'm Still Alive) part 1 och 2 - underbara noveller, men en jätte fin story! :D
Och nu pågående novell, YGMS (You Gave Me Strenght) :D

Jag är även webmaster på denna blogg, jag har gjort designen, och sköter om allt som har med den att göra. :)
Gå in och läs, även fast ni kanske inte gillar Justin, så kommer ni att gilla storyn, helt underbar och verklighetstrolig!
Dessutom så är tjejen som skriver denna novell hur go och snäll som helst! :D


--> http://firststeptwoforever.blogg.se/ <--

Comments
Marielle :) säger:

Tack så mycket. :) ♥♥♥

Skriven: - Hemsida: http://Http://Firststeptwoforever.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback