kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

I was challenged

1. Vem skulle du vilja träffa, död eller levande, och varför?
2. Hur ser ditt badrumsskåp ut?
3. Vilket land skulle du vilja besöka som du ännu inte besökt?
4. Har du brutit mot lagen någon gång?
5. Vilket var ditt första jobb?
6. Vilken är den senaste filmen du såg?
7. Vad är det pinsammaste du varit med om?
8. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
9. Vilken mat skall man inte bjuda på dig?
10. Stänger du av mobilen när du ska sova?
11. Kan du vissla?
Jag fick utmaningen av Johanna.
Jag ska svara på 11 frågor, och sedan skriva 11 nya frågor, och skicka till 11 andra bloggare.
Jag och min underbara fantasi ;)

1. Vem skulle du vilja träffa, död eller levande, och varför?
-Jag skulle vilja träffa två personer, och det är Björne och Marcus, för att jag saknar dem så otroligt mycket!

2. Hur ser ditt badrumsskåp ut?
-Haha, det är fullt, men bara av bra och ha saker :)

3. Vilket land skulle du vilja besöka som du ännu inte besökt?
-Det är många, U.S.A är ett, och då många delstater :)

4. Har du brutit mot lagen någon gång?
-Det har väl vi alla gjort någon gång :)

5. Vilket var ditt första jobb?
- Jag arbetade som lokalvårdare.

6. Vilken är den senaste filmen du såg?
- Jag såg Lejonkungen med Hubbles :)

7. Vad är det pinsammaste du varit med om?
- Oj, det är mycket :)

8. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
- Köpa en ny bil, och lite andra saker :)

9. Vilken mat skall man inte bjuda dig på?
- Ärtsoppa, haha, det är mindre gott.

10. Stänger du av mobilen när du ska sova?
- No never, stänger av den om jag måste, men helst inte.

11. Kan du vissla?
- Of course I can! :D


Mina 11 frågor:
1. Tror du att drömmar kan gå i uppfyllelse?
2. Har du någon gång ångrat något du inte har gjort?
3. Om du fick välja en känd person, vem som helst, att spendera en hel dag med, vem och varför?
4. Vad har du för ringsignal på din mobiltelefon?
5. Har du någon gång lyssnat på en och samma låt en hel dag utan att ledsna på den?
6. Har du någonsin skämts över en låt du har tyckt om?
7. Följer du någon serie, vilken?
8. Vad ville du jobba med när du var liten?
9. Vad jobbar du med idag?
10. Har du någon gång bara velat stänga in dig, ligga i soffan och kollat på disney filmer en hel dag?
11. Önskar du din något när du ser en stjärna falla?

De 11 jag utmanar är:

MagdaMadeleine SJuliaMatildaCeciliaMolly, Johanna, Jennifer, Victoria, Louise, Madeleine
Random valda från min Bloglovin' lista :)

Comments
Johanna säger:

kul och läsa dina svar :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Magda säger:

sv: jadå, du också hoppas jag? :)

Skriven: - Hemsida: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Louise säger:

Tack btw :)

Skriven: - Hemsida: http://laakinoiise.blogg.se/

Molly säger:

jaså en utmaning? ;) kan svara men tänker inte "skicka vidare"

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback