kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Great day, and I'm off study duty

Nu anar inte hur förbannat skönt det känns att vakna upp idag och veta att jag inte har något plugg som väntar, jag är klar :) jag ser ljuset i tunneln, det närmar sig, :) och det känns så förbannat jäkla bra, ni anar inte :D

Nu är det bara en sak kvar, jag saknar min dator så förbannat jäkla mycket, jag saknar att skapa designer, jag saknar att göra personer glada med det jag skapar! :( jag vill ha hem min älskling nu!

He did good at the billboards last night, he's no longer the Biebs he's mr.Bieber now, a young adult, almost a man :)
Congratz JB, proud!


Comments
Thessan säger:

ååå är du klar med uppsatsen nu?? Hejja dig! Jag har det bra, varit å handlat å blivit två hål till i öronen rikare, nummer sju och åtta i ordningen =) Varm å härligt är dte ute oxå

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Förstår att du saknar din dator, hoppas du snart får tillbaka den! :)



skönt och vara pluggfri en dag :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback