kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Getting worried

Har fått det städat och så här hemma, varmt satan vart det, och träningsvärken från gårdagens träning smyger sig på, aj!

Har även suttit ute på balkongen och njutit en del, det blir lite varmt med 40 grader, som jag har på balkongen :)
Jag klagar inte dock, älskar det! :D

Fick veta att min dator kanske inte mår så bra trots allt, han har inte lyckats fått ordning på den än iaf, men han skulle fortsätta kika, och jag hoppas på att få hem min lilla älskling snart, börjar bli rastlös på kvällarna när jag inte kan sitta med designer när jag mer än gärna vill det! Fuck...

I miss my HP!


Comments
Anonym säger:

Du har väl inte glömt bort mammornas dag på söndag? Nu kan du tävla om 2 olika skönhetskit tills på söndag på min blogg! :D <3



Direktlänk: http://lindshe.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-2-skonhetskit-till-mors-dag.html#comment

Skriven: -

MATILDA~ säger:

sv: ursäkta för sent svar.

- det hände lite saker på flygplatsen, & hade knappt sovit något eftersom vi flög nattflyg!

Skriven: - Hemsida: http://matildaelisabeth.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback