kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Bedtime

Nu har vi avslutat vår Pickels & Hubbels myskväll! :)
Vart tre filmer, :) The Vow ville inte fungera med externa, så vi kollade på Lejonkungen 1 & 3 istället, man blir ju aldrig för gammal för att titta på lejonkungen :D

Har inte hunnit sitta med någon design idag, men jag har ju varit effektiv och avslutat några designer här på kort tid, men tar nya tag imorn, och börjar på nästa. :)
Ska göra en till Ulle med, min söta klassis som har börjat blogga :)

Men nu ska jag ta och krypa i säng, skola imorn igen, en lektion bara men man bör ju sova lite så man är lite pigg imorn :)



Svar: Förlåt, min mail: [email protected].
När du mailar säg gärna vem du är, så att jag har lite koll :D

Comments
Thessan säger:

Låter ju hur bra som helst! Ikväll jobbar jag sista kvällen för denna vecka-underbart. men nu väntar ett besök hos optikern.kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback