kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Another day with etihcs writing

Efter en varm och skön dusch, med lite nya krafter så ska jag återigen sätta mig vid datorn och fortsätta skriva min uppsats, vet inte om jag räknar med art bli klar idag men kommer nog att komma en bra bit på väg :)
Skulle få besök av min söta Hubbels sen med :)

Nu saknar jag min älskling jätte mycket, datorn alltså har ingen annan älskling om man bortser från iPhonen och bilen haha, saknar att sitta och fixa med designer, och det känns tungt att jag vet att jag har folk som väntar på designer, men jag kan ju inte göra så mycket åt saken just nu tyvärr, får se om jag får tillbaka datorn i början på nästa vecka :) I sure hope so!


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback