kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Why is it like that ?

Hade en jätte kul kväll igår, :) Men trött var jag när det var dags att åka in till stan och hämta upp en full och glad Caroline. :)
Fick ha allsång i bilen med mig själv, och kedjeröka lite, kan bero på att jag glömde bort att äta igår med. :S
Men fick lite mat i mig i stan iaf.
Men jag var väl hemma vid 5.30 något, så det vart ju sängen på direkten, sen vart jag väckt av Hubbels efter 13 tiden.
Och jag kände mig död, jag var ju förtusan nykter igår men det kändes som att det var jag som hade druckit hela kvällen, :P Varför blir det så tokigt?
Jaja, idag blir det lugnt iaf, ska väl försöka göra lite Etik frågor, och sen bara gräva ner mig i soffan.
Fast åandra sidan så brukar det inte bli så, fröken impulsiv är ju jag så vi får väl se hur länge min plan varar.

Hoppas att ni har en bra helg iaf? :)


Comments
Thessan säger:

Tack, min helg har varit toppen så här långt. Kram på dej

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Thessan säger:

Det får vi hoppas, i morgon kommer en kompis å hälsar på, ska bli jättetrevligt! Sen e det snart dags för en ny vecka med nya utmaningar....

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Molly säger:

haha bilden,.

sv; tack

jo jag har vart med kompisar, men tidig kväll så ska sova snart. :) du?

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback