kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Well well.

Besökande igår måste ha varit ett skämt eller något, så några har ni inte varit på flera månader, haha !
Har jag slackat av eller vad är det frågan om ? :)

Jag kommer att lägga ner mer så fort den nya designen är klar och uppe, men jag har ju skolarbete med, :)
Nästa vecka har jag ett prov i en kurs, och så har jag massa uppgifter jag ska göra, så att hitta tiden att bara sätta sig ner är inte alltid lätt.
Det måste finnas tid till det.

Iaf, ledig idag, så det blir massa plugg idag, och ska hinna med bloggen med, och så lite design med :)
Men just nu, just nu ska jag dricka kaffe! :D



Om ungefär en timme kommer min tatuering upp.
Som ni har längtat, eller hur ? :D
En timme sen får ni se den! :D

Comments
Julia . dearlittleme.blogg.se säger:

SV: Ja precis, inte för att jag skulle kunna lyssna på låten som musik men det är väll ganska svårt att göra en låt till Justin så dom har väll gjort den ganska bra :)

Jodå allt är bra med mig, allt bra med dig? : )

Skriven: - Hemsida: http://dearlittleme.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback