kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

U guys know me by now.

Sovit igen massa sömn nu, vaknade första gången kl.10, fortfarande trött, men vaknade då med en full blåsa, så det var bara att kliva upp det. :P
Men gick och la mig igen, och lyckades somna om, så vaknade kl.12, helt okej :)
Men nu är jag upp, dricker kaffe, har diskat och varit ute på balkongen och njutit av det fina vädret :)
På min balkong just nu är det 15 grader, och det är för att solen ligger på och det är ju alltid varmare på balkongen :)
Men det är härligt, inte klagar jag inte. :)

Ska väl se till att få lite plugg gjort här snart, markera ut lite mer text och försöka få ihop allt, sen hade jag lite planer på att åka ut och tvätta och städa bilen lite, det behövs ju :) Så får se om jag gör det. :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback