kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Studying til I'm puking.

Det är vad jag har gjort hela dagen, suttit med etiken så nu spyr jag nästan etik. =/
Men det ger väl något, får man väl hoppas.

Annars så vart jag lite besviken och irriterad idag med, såg en sak och det fick mig också att bli lite ledsen faktiskt.
När jag sitter en hel dag, då menar jag en hel dag, för att skapa en design efter någons önskemål, och fixar så att personen ska bli nöjd, det tar tid och det är min tid det tar, men jag gör det dels för att det är kul. Men också för att jag är snäll. Men när jag sitter en hel dag, och då gör jag det för den personens skull, för att det ska bli perfekt då förväntar jag mig iaf att personen ska vara tacksam, det skulle jag vara iaf om någon gjorde det för min skull.
Men såg idag att den designen jag satt så länge med har blivit utbytt, efter bara en vecka, då känner jag mig lite snopen, sårad faktiskt. All tid jag la ner på den, det för inget liksom.
Är det nu man säger tack?

Äsch, nothing can bring me down for real.
Men det kändes lite iaf. Jag tycker inte att man gör så.

Tack och godnatt!


Comments
Thessan säger:

så sant så. idag ska jag leta efter utbildningar på högskolabn, spännande! Och så blir det nog lite virkning en ledig dag som denna =) Hoppas du har det bra!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback