kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm sorry guys

Har suttit och pluggat så att det ryker här hemma, och ja röken kommer no dessvärre från min hjärna.
All denna information, och alla ord, hur ska man få in det.
Jag skulle jätte gärna vilja veta hur jag lyckas lära mig och memora, och bokstavligen alltid kunna, en låt men inte några ord på ett papper, skulle vilja vet hur jag gör, så jag kan göra det nu med.

Annars så fick vi göra lite praktiskta grejer idag, :) Blodtryck, puls och lyssna på lungor, det sitter i benmärgen, men även att ta blodprov fick vi göra, dock pa fake armar, men det gick kanon, jag lyckades sticka rätt på första försöket och fick även blod, samt lyckades byta tub utan att röra på nålen i armen, känns som att jag är lite fingerfärdig ändå, :) Och ja om de här sakerna så skryter jag men det är för att jag känner mig stolt över mig själv, och det får man göra :D


Comments
Paulina säger:

Riktigt bra blogg och fin är den!

Hoppas allt är bra med dig? :)

Kram

Skriven: - Hemsida: http://www.nattstad.se/Paulinaslife

- MHANNAS.BLOGG.SE ' säger:

vill du göra bloglovin byte? :) Om du vill det så följ mig på bloglovin och berätta vilket nr du blev så följer jag dig direkt efter! :)

Skriven: - Hemsida: http://mhannas.blogg.se/

Amanda 17år & mamma! säger:

Man får skryta ibland ;) kul att det gick bra för dig!

Skriven: - Hemsida: http://awahlsten.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback