kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Goodmorning! :D

En ny dag men nya möjligheter, :)
Idag känner jag mig lite positiv, haha! Får se hur länge det håller i sig.
Fick sova lite mer i natt, vaknade dock med halvt andnöd, älskar att vara astmatiker, uhm, njaa.
Men men så är det ju. :)

Blir en långdag idag. Med redovisningar och så. Man får väl se hur det går. :)
Jo just, fick tillbaka Sjukvårdsprovet igår, som jag skrev förra veckan, skrev VG på det så det är helt jäkla okej :)
Sen så pratade jag och Alle med praktiken med, vi ska dit på måndag för en introducering, :) Känns väldigt bra faktiskt! :D

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sen ta och bege mig till skolan! :D
Hoppas att ni får en fin dag! :D


Comments
jessica säger:

kul med besöksrekord=))

Skriven: - Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback