kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Design Is my hobby

Det är jätte kul att jag får förfrågningar om designer, :) Jag har gjort några, och nu har jag fått tre förfrågningar till :)
Visst får det vänta lite, jag måste ju hinna med mig liv med. :) En i taget bara. :)
Och att jag har skola, med läxor och prov det får man ta. :)
Jag går inte i grundskolan, jag går en vuxenutbildning, och det är mycket plugg i den.
Så är det.
'
Jag borde egentligen sova nu då klockan ringer tidigt imorn, men är man inte trött så är man inte. :)
Ska ta och läsa lite här, ochs en får vi se om jag kryper i säng :)

G'natt ! :love:


Comments
Paaoo säger:

Sv; ingen fara !

Skriven: - Hemsida: http://strawberryss.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback