kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Check, check, almost done.

Etiken klar och inskickad, har även fått en leveransnotis av min lärare så nu är det ur vägen :)

Ringde till Tele2 med angående min leverans, då det har gått 2 veckor sen jag beställde telefonen. Och leveranstiden var 1-2 veckor, så då börjar man undra lite vart den har tagit vägen.
Men tydligen så har det blivit förseningar i leveranserna från Apple, och från deras lager, så då får ju självklart jag lida för det, men hon sa att dom skulle börja skicka min order i helgen så den skulle väl komma i mitten av nästa vecka. Typiskt.
Min vanliga tur när det gäller saker. Men nu vet jag ju iaf hur det ligger till.

Nu när jag är fri från skolarbeten, iaf idag så sitter jag och pysslar med det jag brukar göra när jag inte har något bättre för mig, design. :)
Ska väl börja pilla lite med koder och så snart, för bilder och allt är klara. :)
No life, haha, I know. :D


Comments
Johanna säger:

haha det är fördelen med telenor man går in och så får man telefonen direkt.... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

oj, ska du jobba så mkt framöver? Här har det varit kanonväder hela dagen, hoppas det kommer till dig oxå. Gör du nåt kul i kväll? Jag ska virka och titta på tv en stund om det finns nåt kul att se. kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback