kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Awful day! Seriously.

Dagen var en ren pina, jag kände att mitt humör inte var det bästa, det fick jag höra med.
Men har man sovit 2 h, och dessutom inte sovit ordentligt dom två timmarna så kan man inte alltid vara trevlig och glad. Eller har jag fel?
Jag är ju glad annars, för det mesta, så när jag är lite nere och lite irriterad så reagerar folk och det kan jag gott förstå, det är ju inte det vanliga jag. :)
Men jag ska försöka hålla igång nu tills ikväll och hoppas på att jag får somna i tid ikväll och sova mer än 2 timmar. :)
Har precis avslutat mitt städande här hemma, musik på full volym och ja mina grannar vet nu vad riktig musik är, sådeså :D
Ingen som har kommit och klagat ännu iaf. :)

Har fått fler förfrågningar på både design och headers. :)
Det är alltid kul för då vet man ju att man är bra på det man gör :D


Comments
Johanna säger:

Ja det kan med ha en bidragande orsak.... :)



har svarat på din kommentar i det skyddade..



haha nej en död man har man ingen nytta av alls tror jag...

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

One Direction Diary säger:

Okej tack,jag mailar nog snart! ;D

Skriven: - Hemsida: http://oneddiary.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback