kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Aloe Vera Party.

Vart bjuden, eller rättare sagt tvingad, telefon terrad, över till Jojjo, för hon skulle ha Aloe Vera Party, så jag gick dit efter mycket om och med, fick ha fötterna i fotbad och smaka på olika saker, och ja jag gjorde mig en liten beställning med :)
Så får vi se om det gör några under :)

Har lagat mat nu med, ska väl ta och äta snart borde plugga lite med. Har som sagt 107 sjukvårdsord att göra. :)

Och det bara trillar in design förfrågningar, det är ju jätte kul förvisso, och jag älskar att göra dem, :)
Men nu är det så många så det känns som att dem kommer att lessna på att vänta, :)
Får hoppas på att dom inte gör det, :)
Två designer är klara, dom ska bara in på bloggarna.
Ska börja med en ny om ett tag, och sen har jag fyra beställningar till, och utanför det en uppdatering av en design, men den har jag erbjudit henne då hon var en av dem första som fick en design av mig. :)
Så ja jag kommer ju att ha fullt upp här ett tag, men jag kommer bara att sitta med designerna när jag har tid, och det hoppas jag att dem respekterar då jag har mycket annat att göra, och framförallt så har jag ett privatliv. :)
Jag tycker att jag är snabb med dom ändå. :)

Nu ska jag väl ta och äta lite tänkte jag. :)


Comments
s säger:

Mår du bra idag?

Kram

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback