kategoriserad i ♥ #RandomFacts, inlägget är kommenterat 1 gånger

About me.

1. Tre namn jag lyssnar till:
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan:
10. Värsta känslan:
11. Egenskaper jag ser att min partner har:
12. Är jag kär just nu?
13. Vill jag gifta mig?
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
15. Min/mina käraste ägodel/ar:
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu:
18. Favoritklädsel?: Ingen speciell
19. Favoritdjur:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåtar just nu:
22. Roligaste ämne i skolan:
23. Tråkigaste ämne i skolan:
24. En bok jag älskar:
25. En film jag älskar:
26. Tv-program jag gillar:
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna:
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis:
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd:
34. Jag tror på:
35. Jag spelar:
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag:
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg:
42. Favoritcitat: "
43. En hemlighet jag vet:
44. Bästa present jag fått:
45. Senast köpta skiva:
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: M
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
52. Var är dina föräldrar födda?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
54. Vilken är din favoritrestaurang?
55. När badade du i en pool senast?
57. Hur många barn vill du ha?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i partivalet?
60. Vad har du för TV-kanaler?
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång?
63. Har du fått felparkeringsböter?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
68. Kan du alla orden i nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
73. Vilken färg på läppstift använder du?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
82. Är du bra på matlagning?
83. Klarar du att tanka själv?
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
85. Pepsi eller Coca Cola?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
87. Vad var det senaste du handlade?
88. Har du kräkts offentligt?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
91. Har du ringt något betalnummer?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
96. Vad har du i din väska?
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
98. Vad är du tacksam för idag?
1. Tre namn jag lyssnar till: Mickan, Mickis och Pickels
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är alltid ärlig, och omtänksam.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är alldeles för godtorgen ibland.
4. Detta är jag rädd för: Att förlora de som står mig allra närmast.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kaffe, cigg och umgänge med mina vänner.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i splitt/spagat, gå på händer och sjunga.
7. Detta tycker jag om att göra: Leka och mysa med mina gudbarn.
8. Detta vill jag göra just nu: Träffa en person jag inte kan träffa just nu.
9. Bästa känslan: När Maya springer och hoppar upp i famnen på mig och säger att hon älskar mig.
10. Värsta känslan: Ovisheten, att inte veta vad som är fel.
11. Egenskaper jag ser att min partner har: Snäll, omtänksam, ärlig, lyhörd, kramgo och kärleksfull.
12. Är jag kär just nu? Nej det är jag inte.
13. Vill jag gifta mig? Inte som det känns just nu.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Det är alldeles för mycket för att skriva nu.
15. Min/mina käraste ägodel/ar: Datorn, telefonen och bilen.
16. Något jag vill ha i present: En ny kaffebryggare. haha!
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor, t-shirt och underkläder.
18. Favoritklädsel?: En jag känner mig bekväm i.
19. Favoritdjur: Hund, även fast jag inte kan ha en egen.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Oj, svårt, jag lyssnar på mycket blandat.
21. Favoritlåtar just nu: Pink - Bridge of light
22. Roligaste ämne i skolan: Just nu, allt!
23. Tråkigaste ämne i skolan: Då - matte.
24. En bok jag älskar: Jag är mer en novell tjej. :)
25. En film jag älskar: Oj, måste jag välja en?!
26. Tv-program jag gillar: One Tree Hill!
27. Favoritdoft: Hugo Boss Femme EDP, nytvättade kläder.
28. Detta äter jag gärna: Inte alls nu för tiden.
29. Dricker helst: Kaffe
30. Favoritgodis: Vit choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: L.A, Miami, ATL. Många ställen.
32. Färg på mina ögon: Gröna.
33. Min längd: Stolta 158 cm
34. Jag tror på: Förändring
35. Jag spelar: Ingenting.
36. Person jag beundrar: Min mamma.
37. Så här bor jag: Lägenhet, ensam.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Prisa plastblommor. :)
39. Det här tänder mig: Självsäkerhet, omtänksamhet, ett fint leende.
40. Det här gör mig avtänd: Egoism!
41. Favoritfärg: Rosa?! :P
42. Favoritcitat: "No matter how deep you fall, you can always rise again. Be the Phoenix."
43. En hemlighet jag vet: Det är det fina med hemligheter, dom är hemliga.
44. Bästa present jag fått: Mina gudbarn
45. Senast köpta skiva: Jag är ju lite olaglig. Sschh..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt leende, och mina ögon.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Passar på den just nu, :)
48. Udda förmåga/egenskap: Udda vet jag inte, men jag är inte normal. haha!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Oj jag vet inte.
50. Vad lyssnar du på just nu? Musik, Pink - Bridge of light
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag ska umgås med min Hubbels.
52. Var är dina föräldrar födda? Stockholm, :)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Installerade om Spotify
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen speciell.
55. När badade du i en pool senast? I somras :)
57. Hur många barn vill du ha? Minst två :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Haha, opera? Jag vet inte.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i partivalet? Nej, kommer nog inte rösta.
60. Vad har du för TV-kanaler? De viktigaste, 3an, 4an, 5an, 6an m.fl.
61. Har du åkt moped någon gång? Jo da det har jag gjort.
62. Har du busringt någon gång? Haha ja det med.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ja, men det var inte mitt fel. :P
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej tack.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? I Sverige - Umeå, annars Spanien.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Svampbob, Stewie i Family guy.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Jadå, det kan jag.
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Happy Feet 2 :)
71. Favoritpizza? Hawaii, med massa annanas! :D
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha nej, borde jag det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppel.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Michis, på Max.
78. Favoritchoklad? Vit sa jag väl? :)
79. När röstade du senast? Inte gjort.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? När jag bodde hemma hos mormor.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej det har jag inte.
82. Är du bra på matlagning? Självklart :)
83. Klarar du att tanka själv? Ja inte är det någon som gör det år mig, tyvärr. :P
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej det har jag inte gjort.
85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi Max!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, eller arbetskläder bara.
87. Vad var det senaste du handlade? Bilschampoo, avfettning, cigg och batterier.
88. Har du kräkts offentligt? Ofrivilligt ja.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken!
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja annars får man väl passera igen. :)
91. Har du ringt något betalnummer? Nej det har jag inte.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Svågern.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej inte så farligt.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hej hej du har kommit till mig, jag kan inte svara just nu, men lämna namn och nummer så ringer jag upp så fort jag kan" typ något sånt.
96. Vad har du i din väska? Massor av bra och ha saker :P
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nej ingen speciell sådär.
98. Vad är du tacksam för idag? Att jag har mina vänner, min familj och trygghet.


Comments
Evelina säger:

Har du några planer inför helgen? :)

Skriven: - Hemsida: http://nattstad.se/evelinahjelte

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback