kategoriserad i , » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

"Your faith in me was so clear"

God förmiddag! :)
Jag låg och läste rätt så länge inatt, och jag börjar äntligen att komma ikapp. :) Det känns bra eftersom att jag låg efter så pass mycket som jag gjorde :)
 
Idag har jag fått träffa underbara Neo, och min morbror, med den glädje Neo sprider runt sig så kan jag vara glad länge, hela han utstrålar lycka, man blir glad bara av se honom. Underbara unge :)
 
Det blir hemfärd idag, har haft uppehåll när det kommer till designerna igår och idag, då jag har varit här hos mormor och firat midsommar, jag behöver ju pauser jag med, :) Jag är ju som sagt mänsklig jag med :)
 
Men tänkte väl sätta mig och finslipa en design som nästan är klar när jag kommer hem :) Så ska hon få godkänna den sen :)
Sitter här och lyssnar på Justin, och bara tar det lugnt, får se när vi börjar röra oss hemåt.
 
Hoppas att ni har haft en fin midsommar :)
 
 
 

Comments
Bella säger:

Jag måste bara säga TACK SÅ MYCKET för dina kommentarer!! <3 Jag uppskattar dem verkligen! Du är typ den enda som liksom skriver vad som är bra osv. och inte bara "Bra! Mer!" Det är väl också kul, men det är lite roligare att läsa kommentarer som dina.

Tack så mycket, igen! :)<3

Skriven: - Hemsida: http://www.justinbstories.blogg.se

Bella säger:

Jag måste bara säga TACK SÅ MYCKET för dina kommentarer!! <3 Jag uppskattar dem verkligen! Du är typ den enda som liksom skriver vad som är bra osv. och inte bara "Bra! Mer!" Det är väl också kul, men det är lite roligare att läsa kommentarer som dina.

Tack så mycket, igen! :)<3

Skriven: - Hemsida: http://www.justinbstories.blogg.se

Thessan säger:

jag jobbar hela midsommarhelgen men det är ok ändå

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Ja, man vill ju kunna göra det :)
Jag kommer ha gratis internet på hotellet när jag är i sthlm, så datorn lär få följa med, även om jag inte kommer ha så mkt tid för blogga men ändå

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback