kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Worked all night

Kom hem för ett litet tag sen efter att ha jobbat och varit vaken hela natten. Yääy!
Det har gått bra, vart lite trött där på morgonkvisten, men på förnatten så bakade jag lite åt mina kollegor, vilket uppskattades rätt mycket :)
Har även fått lite djur på jobbet, två kaniner och lite höns. Kul för de äldre :)

Ska snart ta och krypa i säng, men ville säga hej och godnatt :D
Hoppas att ni får en fin dag, jag ska sova jag, och ladda för ännu en natt.
Det regnar ute så då kommer jag ju att sova ännu bättre :D
Återkommer igen efter kl.15. Natti natt! :)


Comments
Thessan säger:

Åå vad skönt att natten va lugn, sov så gott

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign säger:

Tack! :D

Haha, den där kon är irriterande.. men ganska söt :)
Ja vi håller tummarna för det :)

Skriven: - Hemsida: http://jojjjjohs.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback