kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

This will be a great and sad day

Idag mina söta, jag ber om ursäkt för att jag har varit lite osocial när det kommer till att blogga, och svara på kommentarer :) har förberett mig för denna dag mentalt, den kommer antagligen att bli kanon bra, men ändå sentimental :')
Jag blir officiellt färdig undersköterska idag, :) jag klarade det :D
Allt jobb och kämpande har varit värt det, det känns som att man tar studenten igen, :) så glad!!

Ska alldeles strax upp till skolan för avslutningslunch, med klassen och lärarna, och sen blir det Östhammar senare och fira :)

Så som ni kanske förstår så kommer jag inte att vara så jätte social idag, ska försöka uppdatera er :)
Hoppas att ni får en lika bra dag som jag kommer att få :)


Comments
- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - - säger:

sv; haha ja det gjorde hela min dag :D

Skriven: - Hemsida: http://thaipinnen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback