kategoriserad i » Allt och inget, » Lyckan, inlägget är kommenterat 3 gånger

This Is why I do It!

Som ni vet så följer jag 4 novellbloggar, jag är kräsen när det kommer till det, och det är 4 stycken som jag har fastnat för, för dem som skriver dessa noveller kan verkligen skriva. :)
Ja jag är kräsen, och finns det ingen bra story, och är det inte verklighetstroget så fastnar jag inte, I'm sorry! :)
Men dessa bloggar är, BieberTime.blogg.se, FirstStepTwoForever.blogg.se, AlwaysKidrauhl.blogg.se & JustinBStories.blogg.se
 
Och jag har fått kommentarer, från alla dem angående mina kommentarer på alla kapitel. :)
Det har jag fått många gånger, men idag fick jag från en av dem som jag inte fått innan, nämligen BieberTime, som Cassie driver. :)
 
 
Det värmer att få respons på det, även fast jag ser det som en självklarhet att kommentera och verkligen berätta vad jag tycker om det jag läser. Jag uppskattar det, och visar det :) Och när jag får denna respons så känns det ännu bättre att jag gör det jag gör. :)

 
 
 

Comments
Kashaya säger:

Alltid trevligt när man får respons.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Marielle :) säger:

Haha, man kan inte, inte älska dina kommentarer. :P även om det finns stavfel, ;) haha, ^^ Varje morgon när jag vaknar vet jag att jag har en kommentar från dig, och det är det första jag gör. LÄSER! :) jag ser fram emot den lika mkt som du ser fram emot mina kapitel. :) kram

Skriven: - Hemsida: http://Http://Firststeptwoforever.blogg.se

Bella säger:

Uppskattar verkligen att du läser min blogg och att du kommenterar som du gör ♥

Skriven: - Hemsida: http://www.justinbstories.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback