kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Spending time with Hubbels again

Sitter och försöker avsluta två designer till här, en är på väg upp i testbloggen, och den andra tillverkas i photoshop.
Det är mycket nu. Men då är det skönt med mina små pauser, för ryggen säger ifrån på riktigt, nu är det dags för en behandling snart, har svårt att ligga, gör ont när jag ska sova osv.

Har precis kommit hem igen efter att ha spenderat lite tid i stallet med Hubbels, vi har pysslat om Galantia lite, la om hennes sår och sådär. Hon går riktigt bra nu, visst haltar hon än men det blir bättre. :)
Hon börjar komma tillbaka med, lite mer sprallig än vanligt :)


Comments
Thessan säger:

Tack, hoppas jag med men än så länge lever jag på alvedon å vatten

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

jag skall boka in mig på massage efter flytten, tror dte kan behövas!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback