kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

So fuckin tired right now..

Det var en låååång natt, men full fart! Känns i kroppen nu när man slappnar av lite.
Och jag känner av ryggen jävla ischias-nerv och spöka. Dags för behandling av ryggen, typ helst förra veckan.
 
Skönt att va ledig lite nu, men åandra sidan så behöver jag jobba, men så blir det nog i vilket fall som helst. Vet hur det funkar.
 
Fint väder vart det idag med, typiskt när man ska sova halva dagen. Just my luck!
 
Ah nej nu ska jag ta och borsta tänderna, klä av mig och krypa ner i sängen och verkligen vira täcket om mig och snarka, eller ja snarkar gör jag kanske inte men sova ska jag banne mig göra!
Goooooodnaaaaaaatt :D
 

Comments
Thessan säger:

ok sov så gott!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign säger:

Vsg! :)

Tack, detsamma :D

Skriven: - Hemsida: http://jojjjjohs.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback