kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Sick and tired of everything

Har haft en bra dag, att jobba gick kanon bra, och efter jobbet åkte jag ut till Kölinge, och träffade mamma, storasyster, lillasyster, systerdotter och svågern.
Och så vart det en tur till Vallentuna, där storasyster och systerdotter bor, jag och lillasyster körde hem dem, och passade på att se hur dem bor då vi inte gjort det än. :)
Drack en kopp kaffe och kollade runt.

Sen vart det hemfärd.Släppte av lillasyster i Kölinge först bara.
Och jag har hunnit med att träna här, tog nästan död på mina magmuskler, men ändå. :P

Och så har jag suttit vid msn och försökt förstå mig på vad dom har gjort för att förstöra mina designer.
Blir så jävla less!
Varför ändra ett fungerande koncept?! Jag är inte längre så jäkla positiv till det nya systemet, då det bara förstör för mig. Även fast jag har frågat om tips så vill det inte fungera, varför i hela h*lvete fungerar inte mina koder från gamla systemet?!
Vi får väl se vad dem säger, har skrivit till blogg.se med, så här ska det fasen inte vara.

Aaandas...


Comments
LindaViola - mamma till två! säger:

sv; Ja, det är härligt :D

Skriven: - Hemsida: http://lindaviola.blogg.se/

Thessan säger:

har blogg.se ändrat sig? hade min förra blogg där men bytte nu över till bloggplatsen.se

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign säger:

Okej.. Det ändå jag tror att du kan göra är att vänta tills du får det nya systemet på din testblogg så koderna blir som de ska :)

Skriven: - Hemsida: http://jojjjjohs.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback