kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Reconstruction work

Som det verkar som, så har de flesta fått det nya blogg.se nu.
Jag tycker att det verkar kanon, men jag har även full förståelse för att det mesta inte funkar som det ska än.
Jag menar, jag kunde inte lägga in en design helt, för det vart något knas med koderna, eller ja koderna är som som ska men när jag skulle spara kom det upp en liten ruta om att en ko har smitit in i serverrummet, haha!
Dem har humor. Jag med. :)
Men jag hoppas ju att det kommer till rätta snart så att jag kan lägga in hela designen, för just nu ser hennes design ut like crap. För att vara helt ärlig.
Men hon förstår mig, och hon förstår problemet så hon är ju inte arg, och det är jag glad för :)

Så jag får helt enkelt börja skapa headern till nästa beställning istället :)

Och angående bloggen som jag gjorde fansite designen till för någon dag sen, jag mailade henne, och jag fick svar, det är inte hon som har tagit bort bloggen utan det var en av hennes gästbloggare, jag fattar inte varför man tar bort en annan persons blogg sådär, när personen är snäll och tillåter att hon gästbloggar, jag tror det har mycket med avundsjuka att göra, för denna blogg hade en väldigt fin statistik! 
Men jag tycker ändå att det så jävla fel att göra så. Och jag hoppas för allt i världen att hon får tillbaka bloggen, med alla inlägg och allt, designen har jag kvar i koder så den kan hon få igen om det är så att designen försvinner, eller om hon skapar en ny blogg. Men jag hoppas att den kommer tillbaka igen, för hennes skull. 


Comments
Thessan säger:

vad hittar du på en dag som denna? Jag ska vila mig så att febern verkligen håller sig borta å så ska syster hämtas hem från landvetter =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Ruth säger:

Jag tycker det är lite jobbigt att lära sig nya saker men blogg.se ska nog gå bra;)
Har du märk att man kan heta t.ex Ruth.blo.gg?

Iaf jag har bytt mitt bloggnamn som du ska göra en design till
http//StoriesByruth.blogg.se

Skriven: - Hemsida: http://Jennifershraderlawrence.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback