kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

My day by myself

Har mest tagit det lugnt idag, känt av träningsvärk som fasen! :P
Och så har jag ju suttit med lite designpill med, i photoshop! :)
Det blir så bra. Eftersom att jag inte kommer så mycket längre än så när det kommer till koder, för dem håller ju fortfarande på och bygger om och flyttar över och så.
Men får väl hoppas att det löser sig snart. :)

Fick besök av Jojjo för ett tag sen, vi hade lite balkonghäng, och så fick jag leka modell för henne, ett kort vart det :)
Fick i mig lite mat, och så har jag kikat lite på film. :)
Så det vart en heldag med lugn och ro :) Snart dags att krypa i säng, ska läsa lite först som jag har lovat. :)



Comments
Thessan säger:

det va det oxå =) Nu skiner solen ute, härligt, blir kanske en morgon tur i joggingskorna. ska försöka virka lite på hjärtedjuren oxå. vad hittar du på idag?? kram kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Molly säger:

sv; tack :D
aha okej, heeela sommaren?

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback