kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

My day at home, by myself.

Har pysslat med design idag, och kom fram till att jag har gjort 4 designer den här veckan, varav en jag gjorde klart för någon timme sen och en som är klar men inte upplagd :)
Ska ta och göra klart det sista på den som är under uppbyggnad nu, och sen får personen titta och godkänna den, då det var en surprise design :)
 
Annars så har jag duschat med och njutit lite av solen som tittade fram en stund idag.
Tanken var egentligen att jag skulle bege mig till Harg när jag duschat men jag har inte kommit så långt än och tror inte jag åker heller då klockan är en del, skulle åka dit för att pappa, Jocke, Natta och Amanda åkte dit för att fiska, men ja som sagt så lär dem nog inte vara kvar där så länge till.
Och så jätte kul är det inte att fiska, jag har inte det tålamodet, haha!
 
Om inte annat så börjar jag väl med en ny beställning idag :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback