kategoriserad i , » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

My answer to your comment

Jag fick två kommentarer, eller dem ska väl sitta ihop på något vänster. Men iaf.
Och hon som kommenterade lämnade varken mail eller url så får väl svara såhär.
 
 
Jag vill veta vem du menar först och främst? Men med tanke på att Izabelle från AlwaysKidrauhl inte hade skrivit hjärtan i den kommentaren så antar jag att du menar Bella från JustinBStories?
Det är inte första gången jag får respons från henne angående mina kommentarer, och hon har alltid skrivit "<3" till mig. Har du läst igenom typ alla hennes kapitel, så måste du ha missat alla kapitel från 57 och ner. :) Där finns mina kommentarer i varje, för jag har hamnat efter i läsningen. Men å andra sidan så beror det på när du läste igenom typ alla hennes kapitel, för jag läste många kapitel i natt och kommenterade varje kapitel, och hon måste godkänna kommentarerna innan dem blir publicerade. :)
 
Update - Dessutom så är det från samma ip-adress, och varför skulle det inte va från henne? :)

Comments
Johanna säger:

haha att personer orkar lägga ner tid på sånt :(

Ja dte blev något knas när jag kommenterade, så visste inte om den kom fram, tänkte hade du inte svarat nu så hade jag fått gå in igen! :)

ah 10mil är en bit, tänkte om vi skulle passa på och ses när jag var i sthlm :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback