kategoriserad i » Musik ♫, ♥ Musik, inlägget är kommenterat 1 gånger

Justin Bieber's new album

Jag vet att många inte trodde att jag skulle börja lyssna på honom överhuvudtaget, men jag förälskade mig. :)
Han är söt, jordnära och bryr sig om personerna runt om honom.
Han är mänsklig han har känslor, och han har ett hjärta av guld.
Jag menar han skrev en låt till hans fans, Beliebers, låten heter Believe :)
Med min favoritfras, "Where would I be If YOU didn't BELIEVE..."
Hur kan man inte just love him? :)

Jag har kärat ner mig i hans nya album, och en av låtarna hjälpte mig igenom en svår tid, jag har accepterat det, och jag lyssnade på denna låten då, dock liveversionen av den, och studioversionen är så himla mycket bättre.

Justin Bieber - Be Alright - Believe album

Comments
Thessan säger:

Mysigt! Jag sitter å lyssnar på musik just nu, råkade somna i soffan oxå ;) ska strax laga lite middag sen blir det nog till att rasta joggingskorna en stund. ha det fint!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback