kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I've tuned night into day.

Har vänt på dygnet helt nu, men jag gjorde ju tabben att somna om efter jag pratat med mamma imorse. :P
Sånt som händer, somnade ju sent så var ju trött. :)
 
Det är jätt fint väder idag, och jag har ju iaf varit vaken sen 13, men var tvungen att bege mig till apoteket och hämta ut lite medicin så att jag inte dör av alla allergier. :P
 
Jag har även suttit och skrivit ett brev till min kusin, :) Och så har jag druckit massa kaffe, haha :)
Ska väl ta och njuta lite av solen medans den är uppe och försöka avsluta en designbeställning :)
Sen får vi se om jag åker ut till mamma och pappa idag redan, och sover kvar eller om jag går upp tidigt imorn och åker då, med tanke på att vi ska åka ifrån Kölinge kl.9 imorn, midsommar hos mormor ska bli mysigt, :) Och skönt att komma hemifrån lite grann kan jag tycka :)
 
 

Comments
Cassie [BIEBERTIME.BLOGG.SE] säger:

Hej tjejen! Var faktuskt tvugen att lätta mitt hjärta här och bara tacka så hemskt mycket för dina kommentarer på BT. Jag blir galet glad när jag ser att du kommenterat - för dina kommentarer är inte enbart ett "Grymt kapitel! När kommer nästa?" utan det känns som om du verkligen tar dig tid på att kommentera och låta mig veta vad du tycker om kapitlen vilket jag verkligen uppskattar!
Så tack så jätte jätte mycket, och om det inte är för mycket begärt - keep them comments coming! Även om du har kritik såklart!
Puss och kram. <3

Skriven: - Hemsida: http://sweetfrog.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback