kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm a handy woman u know

Jag fick ju en jätte fin skylt av Kate i examens och födelsedags present :)
Och nu har jag hittat en bra plats för den :) Ovanför datorbordet och datorn, där jag alltid ser den :) Tack Kate, :D :love:
Och inte behövde jag pappa för att spika upp den, jag kan själv ja :D haha!
 
Jag har även städat idag, då jag vaknat flera mornar och knappt kunnat andas, och haft nysattacker, :)
Men nu är det städat och fint igen, och luktar gott gör det med :D
 
Ska väl försöka få i mig någon mat med, har sånna förbaskade kramper igen, fattar inte brukar inte ha det under denna vecka. :P Men nu ska det envisas. Så det blir ingen träning idag, =/ får ta den imorn istället :)
 
Har suttit och pillat lite med en design men det är något som är väldigt segt då den inte uppdaterar, förhandsgranskningen ser ut som den ska, men inte sidan, där är gamla designen kvar, haha. Ah jag vet inte, blir kocko snart. ;)
 

Comments
Thessan säger:

Go morron! Hoppas du har sovit gott i natt

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback