kategoriserad i , » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

If u don't believe in yourself, noone will.

Har hunnit med en del idag, :)
Tränade gjorde jag, och duschade me så klart, sen var jag ut till mamma och pappa och fick på mina lysen, finally! :) Så nu ser bilen ut som den ska, och denna gång ska jag fan inte stå för nära någon stolpe, och ingen uggla ska få flyga in i mig, och inga andra dumheter heller.
Hur ofta händer det egentligen att en uggla flyger in och träffar ett lyse? En vit uggla dessutom, haha! Ah det händer ju bara mig. :P
 
Var över och pratade lite med C'lin och Thomp med när jag ändå var där, fick en kopp kaffe och så vart det lite prat som vanligt :)
Kom hem för någon timme se, har fått i mig lite mat och kikar på film, :)
Ska ta och sätta mig med lite design pill med, då jag laddar för att jobba natt imorn så blir jag upp ett tag till :)
 

Comments
Thessan säger:

Det va mkt att göra på jobbet i helgen men det gick ok ändå. hoppas du hade det bra på din lediga midsommar!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Junitjej säger:

Coola lampor!

Skriven: - Hemsida: http://junitjejen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback