kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I feel let down, disappointed...

Det finns en del saker som verkligen kan trycka ner en.
Visst det är min hobby, ett av mina intressen, och jag älskar att göra dem, men när jag sitter en hel dag och inte mer, och många timmar för att skapa en design som är unik och inte lika någon annan, och gör allt för att bloggägaren ska bli nöjd, så gör dom såhär.
Jag visade ju upp fansite designen jag gjorde härom dagen, den tog tid, den var mer avancerad än tidigare designer, och jag skulle även bli webmaster på bloggen.
Hon var nöjd, och den var jätte fin! Men nu har hon tagit bort bloggen.
Förstå hur nedtryckt jag känner mig, ni kan lika gärna spotta på mig när jag ändå är här nere.

Det är sånna här saker som får mig att tappa all lust till att ens fortsätta med designer.
Folk tror att det är så lätt, jag menar hade det varit så jävla lätt så hade ni kunnat göra era designer själva, men det är inte lätt, det tar tid, och det MIN tid det tar. Men en del verkar inte fatta det helt enkelt.
Jag kanske ska sluta helt, ge upp mitt intresse för design. =/


Comments
Kashaya säger:

Men vad tråkigt att hon tagit ner bloggen när du lagt ner en massa tid på den

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Ruth [Jennifershraderlawrence] säger:

Hon kanske bara fixar något. En tjej jag känner, fick det att se ut som om hon tagit bort bloggen medans hon fixade sin design. Eller så ksk den blev hackad?
Men om hon raderade den, är hon bara taskig. Hoppas att du får en förklaring till allt iaf. Jag tkr om designen hon fick.
Hoppas du förstår hur tacksam jag är över min design jag fick. Detta är inget försök att få dig till att fortsätta gör designer. Utan ett försök ill att uppmuntra:)
Gör vad som känns bäst för dig:)

Skriven: - Hemsida: http://Http://Jennifershraderlawrence.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback