kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Gonna spend my day in Stockholm

Ska snart, eller helst nu åka till mamma och pappa för att därifrån åka till mormor och morfar i Stockholm för att spendera midsommar där :)
Och sover över en natt, :) Men tar med mig datorn och förhoppningsvis så kommer jag in på nätet där, :)
Ska nog lösa det på något sätt :)
Men bara för att jag ska åka typ nu, så krånglar allt, haha, :P
Jag kommer inte in på mailen nu bara för att.. Blir så less... Just my luck ey..
Och så har jag problem att ladda upp en jävla bild! Morr! Så det får bli bildlöst så länge..
 
Men vi hörs senare :) Får vi hoppas! :D
Hoppas att ni får en fin midsommar! :D
 
 

Comments
Johanna säger:

Hoppas du får en bra midsommar!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback