kategoriserad i » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Get it fixed will ya!

Haha, damn u blogg.se you ruin my business, haha! :)
Designerna ser ut som dem ska när jag förshandsgranskar, men sen på bloggen när man klickar sig fram så ser det ut som hej kom och hjälp mig, men inte jävel kom.
Aja, jag får hoppas att dem ordnar upp det snart, så man inte blir av med alla affärer, haha! :)
Framsteg att jag kom in på design fliken överhuvudtaget idag iaf, och kunde lägga in kodmallarna, men nu är det nästa sak man måste vänta på :)

Aja, ska sätta mig och skapa lite i Photoshop iaf, det fungerar ju iaf som det ska! :D

Kör bilden från igår igen, tyckte att den passade in :)


Comments
Thessan säger:

ja visst e jag, hihi =) febern har inte kommit tillbaka så jag kan nog friskförklara mig nu =) ska virka å se på lite tv innan dagen e slut. kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback