kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Exhausted after an amazing day

Har pillat klart med Marielle's design, fixat lite med min egna, och försökt avsluta en annan.
Men det går emot mig på den fronten, då den blogg jag ska lägga in en färdig design på inte har fått nya blogg.se än så går det inte, =/ Så får hoppas på att hon får nya snart så jag kan lägga in den till henne.
 
Annars så har jag inte haft så mycket tid över till något annat, då all min tid har gått till Maya idag :)
Men tänkte väl att jag skulle sätta mig och fortsätta med nr 2 listan imorn, och försöka få den klar. :)
 
Det vart några inlägg här på raken, haha, blir lätt så när man inte har haft möjlighet att blogga under dagen.
Så hoppas att ni kikar in de inlägg under här. :D
 
Men nu ska jag läsa lite och sen sussa tänkte jag :D 
Gnite sweethearts! :love:
 

Comments
Thessan säger:

hahah ja sånt kan vara jobbigt =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

naima säger:

vad fina öronhängen du har! vart är dom ifrån?

Skriven: - Hemsida: http://www.enchante.spotlife.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback