kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Baby seagull

Har suttit och gjort klart en design idag, den är godkänd och så med, men har inte lagt upp den på hennes blogg än då jag inte har fått inloggs uppgifter än. :)
 
Så det har jag pysslat med idag, och så städade jag ju. :)
Var ner en sväng till Ica med, var tvungen att handla cigg, och passade på att slänga sopor :)
 
Ska väl inte göra något speciellt alls idag, blir väl kanske en film sen och så ska jag maila nästa på listan för design. :)
Ska ta och läsa lite med, :)
 
Har förövrigt sett små måsbebisar utanför mig, men jag tycker att dem ser lite stora ut för att vara bebisar, men dem är fortfarande gråa och fjuniga :) Så ja det är väl bebisar, och en av dem är utanför min balkong just nu. Så söt så, och låter så gulligt :)
 

Comments
Thessan säger:

det är jätteskönt när man kan sätta sig ner efter att ha städat lyan å bara njuta över att man har varit duktig=)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback