kategoriserad i , » Allt och inget, ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Awake and off duty

Nu är man ledig ett par dagar, :) Skönt! Men inte bra för ekonomin. haha!
Sov ungefär 4 timmar, och nu är jag redo för att åka till Kölinge för att hämta min lilla prinsessa, Maya! :)
Hon ska komma och äta med mig, och sova kvar, så jag ska ha massa mys med mitt älskade lilla gudbarn. :D
Ni anar inte hur exalterad jag är, vi har pratat om detta länge men det har inte blivit av då det alltid har kommit något mellan, men nu äntligen! :D
Så är jag lite frånvarande så vet ni ju varför :D men det förstår ni, eller hur :D
 
Hoppas att ni får en fin dag, så återkommer jag ikväll när jag nattat lillskrutt :)
För dagen kommer att spenderas med henne, och all min uppmärksamhet kommer hon att få :D
 

Comments
Thessan säger:

ååå vad mysigt =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Thessan säger:

ska du jobba i natt oxå?

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback