kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Work day, yee

Idag är det dags att jobba igen, singelnatt förvisso, men det är okej det med :)
1a Juli idag, 11 dagar kvar till en speciell dag för mig, :) Yee, ni får veta varför då, I promise, har hållt er på halster länge nog nu, men lite till får ni vänta :D
 
Annars så hade jag tänkt försöka börja med nästa design på listan men det är inte så lätt när personer inte svarar på mail, haha! Så what to do? :)
Får väl maila nästa på listan och hon inte svarar idag :)
 
Var vaken länge igår, eller ja imorse, pratade med min vän Marielle imorse runt 3 tiden, för att hålla henne vaken på vägen hem, haha! :) Det första hon säger när jag svarar är "Vad fan gör du vaken nu?!" på en sån där härligt Ludvika dialekt. Ja jag gjorde väl inget annat än att skratta under det samtalet, men det är ju tur att jag gör det och inte gråter, haha! :P
 

Comments
Fröken Sanning säger:

Jag känner att jag måste vara uppriktig nu och tala om att det där ser fördjävligt ut! Magen hänger över, du står i noppiga mjukisbrallor och försöker få till en sexig pose men det ser mest ut som du försöker hålla tillbaka en skitkorv...

Svar: Tack för den boosten 'Fröken Sanning' och för att vara helt ärlig så hänger inte magen över, ;) Det kanske ser så ut, i dina ögon. En sexig pose försöker jag inte få till, de där bilderna är mest till för att följa min vikt nedgång, men det är kul att du är ärlig. ;) Jag tar inte åt mig, och speciellt inte någon av som kallar sig 'Fröken sanning' och dessutom är anonym, kan inte ta det seriös. Men tack ändå ;)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback