kategoriserad i » Allt och inget, » Lyckan, inlägget är kommenterat 2 gånger

U can't imagine my happiness!

Ni anar inte hur glad jag är, och jag skiter fullkomligt i att en del tycker att jag är töntig men jag står för vad jag tycker och jag skäms fan inte för att jag älskar den grabben! :)
Ni anar inte hur mycket jag längtar till den 22 April 2013! Ge mig helst nu!
 
Har varit i Kölinge idag, träffat mamma, storasyster, lillasyster och systerdotter, och även Thomp, C'lin och mina älskade gudbarn! :D
Det vart bad i poolen och massa mys i det fina vädret, min älskade vän Marielle ville be mig dra då jag sa att vi hade sol och 28 grader i poolen, men hon var ju tvungen att älska mig lite till då det är jag som har biljetterna, haha! :D jag tycker om dig också typ ;)  ♥
 
Har tagit mig en dusch och sitter här i min pj's och ska ta och läsa lite, måste koka lite makaronies till matlådan som jag lär ha med mig imorn så jag inte självdör på jobbet, :)
 
Och så ska jag verkligen försöka att komma i säng i bra tid :) Wish me luck :)
 

Comments
Thessan säger:

Hade verkligen en kanon dag å i dag kommer mina ksiner från stockholm!!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Alexics säger:

Fin bloggdesign!
Intresserad av bloglovinbyte? :)

Skriven: - Hemsida: http://alexics.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback