kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Too bad I'm working

Det är underbart väder idag med, kände att det var lite varmt när jag vaknade, ochjag fick svaret när jag drog undan gardinerna, strålande sol och inte ett enda moln på himlen.
Visst är det skönt, men när jag jobbar så kan det faktiskt vara dåligt väder. 
Det kan få vara fint sen när jag är ledig istället :)
 
Jag har sovit hur gott som helst, men hade kunnat sova lite till faktiskt. :)
Laddar för tredje och sista natten nu, sen är jag ledig igen, och hoppas fan på fint väder annars vet jag inte vad jag gör. 
 
Fick lönespecen idag, inte jätte mycket att hurra för men det får duga, och räcker gör det förhoppningsvis, :)
Får ge fan i att köpa mat denna månad med. haha!
 
Jag hoppas ju att ni som har fint väder idag njuter av det, jag försökte men jag var typ stekt på balkongen, då det är 40 grader där. :O
 

Comments
Thessan säger:

Tack =) Tog ut två piercingar som jag hade i läppen, hade en överläppen till vänster och en i underläppen till höger, båda är ute nu och jag gjorde en ny i mitten av underläppen =) Nu ska jag bädda ner mig med katterna å mysa en stund innan det e dags att sova =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback