kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Small vacations plans

Då har man planerat in en mini-semester :)
Har suttit och pratat med lillasyster och mormor i omlott :P haha.
Men nu är det planerat, jag och lillasyster åker till mormor på onsdag förmiddag, så när jag går av min natt på morgonen så åker jag direkt till lillasyster och dricker hinkvis med kaffe och äter frukost, släpper ut dogsen och så är vi hos mormor till lunch eller innan. Och så stannar vi till fredag eventuellt lördag beroendes på om jag kan byta bort en natt eller inte. :)
 
Men det ska bli skönt att komma iväg lite :)
 
Här är det grått och väldigt trist väder idag, typiskt när man är ledig, men det är ju min vanliga tur liksom.
Så om det går som jag vill med allt så börjar jag med en ny design idag, behöver bara lite mer info. :)
 
Vad hittar ni på idag? :)
 

Comments
madeleine. s säger:

jobbade ja... :(

Skriven: - Hemsida: http://www.maddelaaans.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback