kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Ready for this day ♥

Nu har jag hunnit med det jag ska, har lagt in nya låtar på usb:t och så har jag gjort mig klar för att bege mig iväg :)
Ska ut till kölinge, ska köra Thomp idag, och så ska jag umgås ute med familjen :D
 
Så det kommer antagligen att bli lite knapert här idag, men får se om det kommer upp något från iPhonen :)
Gillar dock inte att mobilblogga men vi får se :)
 
Hoppas att ni får en fin dag! :D
 
Puss från mig!
 
Jag kom i mina jeans, men jag har en bit kvar innan jag är helt nöjd :)
No size zero, but I know I'm beautiful just the way I am! :D #StayStrong

Comments
Johanna säger:

Ja jag ångrar mig lite, hade jag haft en cider i kroppen hade jag lätt gjort det, men kunde gjort det ändå, jag hade inget och förlora direkt, jag är i stort sätt aldrig i Helsingborg, så jag hade inte behövt skämmas eller riskera spring på honom hela tiden :)

jag skulle med städa, men fastna vid datorn och sedan blev det fotboll och sedan ville jag läsa slut patriks bok och nu är det handboll och sen är kl 19 och då dammsuger man inte en lördag haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

ellen säger:

Jag ser dig som en väldigt bra förebild för både unga och vuxna.
Jag älskar hur du ser ut, hur du tänker och hur du tänker på oss andra människor!
Du är skit söt och snygg och jag älskar dig! Speciellt dina ögonbryn ^^

Puss och Kram på dig!

Skriven: - Hemsida: http://13juli.devote.se

hatland coupons säger:

Thank you for the blog post. Jones} and I have been saving to get a new guide on this theme and your writing has made people like us to save our money. Your thinking really responded to all our issues. In fact, over what we had thought of prior to when we came across your great blog. I actually no longer nurture doubts and a troubled mind because you truly} attended to the needs in this post. Thanks

Skriven: - Hemsida: http://www.hatlandusa.com/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback