kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Rainy boring day!

Vaknade vid kvart över 9 imorse, och har sedan dess ägnat mig tid till dogsen. Även fast det regnade så ville dem så gärna vara ute, så jag tog mitt kaffe och gick ut på gården med dem, dom sprang och lekte medan jag stod under parasollet och tröck, inte allt för lycklig över detta väder.
 
Pratade med Lillasyster där någongång med och då var dem påväg hem, så vi va ute en stund till sen gick vi in. Blöta hundar är inte så mysigt faktiskt. :P
Kikade lite grann på tv, och slog på kaffe till herrskapet som kom hem, och två trött dogs vart två välidigt glada dogs. :)
 
Åt lite lunch med innan vi rullade, dem ut till hästarna och jag hem, och i Gimo regnar det ju självklart så mycket mer. Underbart. Så jag får väl ta och tvätta lite och städa här hemma, då det är lite dammigt, ni vet jag och mina allergier. :P
 
Hoppas att ni får en fin söndag! :D
 

Comments
madeleine. s säger:

haha, mina vänner som har använt det jag använder nu säger det... :o

Skriven: - Hemsida: http://www.maddelaaans.blogg.se

Thessan säger:

det har gått alldeles för fort så nu får värmen å solen gärna komma

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback