kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Not that active today

Märker att jag inte är så jätte aktiv idag, men har suttit med en design som jag sa, den är klar, men inte inlagd då även hon inte har nya blogg.se. Jag trodde att dem var klara med alla överflyttningar nu, men tydligen inte, så det är två stycken som får vänta på sina designer, tyvärr, för jag kan itne lägga in dem nu.
 
Har även läst, har läst 2 av hennes noveller, läser en som är avslutat sen länge, och en som är pågående.
Men den jag läser nu har jag inte läst innan, och har fastnat är inne på kapitel 30 nu, och det rullar framåt, men jag är ju lite så att jag gärna kommenterar varje kapitel så det tar ju lite längre tid att läsa då :)
Men har satt mig bekvämt i min fotölj och ska fortsätta läsa nu tänkte jag :)
 

Comments
Thessan säger:

jaha ok, då fick du sova hemma i din säng i natt då-gött =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback