kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

My thoughts about a fansite

Jag har lite funderingar, har fått höra det förr att jag borde skaffa en fansite, som jag själv driver.
Men jag har alltid sagt att det finns så många fansites till de flesta artister jag gillar, så som Justin osv.
Men jag har tänkt lite mer på det sen jag hörde det, och har kollat runt lite.
Och har inte hittat någon fansite om One tree hill, serien. Och jag vet att serien är avslutad och säsong 9 var sista säsongen, ever. Och jag vet inte hur bra det skulle gå för den fansiten om jag skaffade den.
Men jag älskar ju One tree hill och serien finns ju alltid kvar även fast dem har slutat filma och så.
 
Tror ni att jag skulle palla trycket för att kunna driva en fansite? Som ska uppdateras 24/7.
Och om jag inte skulle ta serien, vad tycker ni att jag ska ta? Någon enstaka skådespelare eller artist?
Hjälp mig lite, jag vet ju att det är några som läser det jag skriver. :) Så släng in en kommentar.
Gör mig glad! :D
 

Comments
Thessan säger:

Tack! Jag tyckte den headern passade bra i dessa tider men i morron byter jag ut den mot Juli-headern =) Ja, stackarn hon har så ont i sin fot =( Hoppas du har haft en bra dag

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Kan tänka mig det är mycket jobb och driva en fansite så förstår du fundera noga på det :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Ruth [Jennifershraderlawrence] säger:

Ja du det beror HEEEELLLLLTTT på vem/vad du ska blogga om.
Om du vill blogga om OTH(one tree Hill) kan du ju blogga om alla kändisarna som medverkar i den.
För de behöver du nog mkt tid.

Jag som bloggar om Jennifier har ett varierat 'jobb'. Ibland 'finns det jätte mkt att skriva om, ibland inget alls.
Hut som helst är det jätte roligt men man måste ha TID. Så om u har tid, JA DET TYCKER JAG:D

Skriven: - Hemsida: http://Http://Jennifershraderlawrence.blogg.se

Alina säger:

Ja du, eftersom den är avslutad som du säger så skulle det kanske inte finnas mycket att skriva om. Men däremot om det handlar om bara en kändis så kanske det skulle finnas. Men frågar är bara vem?
Just nu finns det huuuuuuuuuur många som helst bloggar/fansites om tex Justin, Selena, Demi osv

Svar: Nej precis vad jag tänkte så jag vet inte alls :) Tack för ditt svar btw, vet inte om du ser detta svar men jag svarar här istället för att göra ett inlägg :) Ja frågan är vem, jag vill ju inte ta någon som alla andra redan har en fansite om, så Justin, Selena, Demi och många fler går bort :) Får fundera lite mer på det :)
• °°•-» Miickzz´♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback