kategoriserad i » Film/Serier, inlägget är kommenterat 2 gånger

Movie - A thousand words

Har inte varit riktigt med idag, vet inte om jag har varit lite deppig kanske, och rätt sliten med.
Har iaf fått i mig mat och har kollat på film. Såg en ny med Eddie Murphy, A thousand words.
 
Eddie är i denna film en stor agent, och kan nog inte vara tyst länge, men är bra med orden. Under ett av hans uppdrag för att få en ny klient så händer något med ett träd, dem blir liksom sammanlänkade på något sätt, och för varje ord han säger faller ett löv från trädet, och alla vet ju att när ett träd har tappat alla löv dör det. Så ja ni kan ju nästan räkna ut vad detta handlar om.
 
Men den var bra. Så jag tycker att ni kan ta och se den :)
 

Comments
Thessan säger:

det hoppas jag med, ska gå upp å göra mig i ordning nu....

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

mbt shoes sale säger:

Super-Duper site! I am loving it!! Will be back later to read some more. I am taking your feeds also

Skriven: - Hemsida: http://www.google.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback