kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Mini-vacation is over

Back to reality! :)
Har haft det underbart hos mormor, verkligen slappnat av och inte gjort något alls.
Det var svårt att slita sig från designer som jag vet är oklara, och fler på listan, men jag är mänsklig jag med och behöver semester som alla andra. :)
Så nu känner jag mig utvilad, och redo att återgå till verkligheten :)
 
Har spenderat dagen hos lillasyster och svågern, kunde inte riktigt slita mig från henne även fast vi har spenderat några dagar tillsammans hos mormor. :)
Men svågerns mamma och karl kom ut, och så kom mamma och pappa över, och så mot kvällen kom även svågerns bror med tjej över :) Fullt hus med andra ord, :)
Till maten dock, så hade mamma och pappa åkt hem, :) Vi grillade och hade det riktigt mysigt så det smärtade lite att behöva åka därifrån för att åka till jobbet :)
Men det kommer ju fler tillfällen :)
 
Ska ta och jobba lite här, och så hör jag av mig imornbitti :)
Ni får nya bilder på mosters bebis, lilla filur :) :love:
 

Comments
Thessan säger:

vi hade det jättebra =) Hoppas du sover gott just nu. kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback