kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Lovely summer!

Det är fint väder, fortfarande, när jag är ledig, så underbart! :D
Jag skulle ju behöva städa här hemma känner jag, men jag har ingen lust alls att göra det nu när det är fint väder ute så jag tror jag struntar i det. :)
Vill ju njuta av solen så länge den behagar sig att vara framma :)
 
Undrar ja om jag skulle ta mig en dusch och sen ta och åka ut till Kölinge, :)
För här kan man inte njuta lika mycket av vädret, där kan man lägga sig på gräsmattan och breda ut sig ordentligt. :)
Men en dusch först så man piggnar till lite efter allt natt arbete :)
 

Comments
Thessan säger:

det gör du helt rätt i! själv sitter jag på balkongen å njuter men ska snart gå in å leta upp mönster till nästa figur jag ska virka =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

nej städa är minsann inte kul och göra när solen skiner, blir rent för varmt med

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

ska virka en kanin till min kollega, baktassarna är färdiga =) Idag blir dte inget balkonghäng =( regnet öser ner, det är mulet å jag ska jobba hela kvällen....

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

snapback australia säger:

My wife and i were absolutely joyful that Michael managed to round up his inquiry by way of the ideas he received through your blog. It is now and again perplexing just to find yourself giving freely techniques which often people might have been trying to sell. And now we fully understand we have the writer to appreciate for this. Most of the explanations you have made, the straightforward web site navigation, the friendships you help engender - it is all unbelievable, and it's leading our son and us reason why that issue is brilliant, which is very serious. Many thanks for the whole thing!


DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback